Jesteś tutaj

Konkurs ,,Orzeł WUM"

,,Orzeł WUM" to nagroda dla wyróżniających się dydaktyków Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

,,Celem Konkursu jest prezentacja oraz promocja osiągnięć dydaktycznych, które przyczyniają się do poprawy jakości kształcenia. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne. Uczestnikiem Konkursu może być każdy naukowo-dydaktyczny Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, który w sposób określony w warunkach niniejszego Regulaminu przesłał formularz zgłoszeniowy do konkursu i deklaruje chęć ewentualnej prezentacji swojego osiągnięcia dydaktycznego w trakcie Konferencji Dzień Kultury Jakości Uczelni."

Regulamin konkursu ,,Orzeł WUM".

Aby zgłosić kandydaturę do konkursu, należy wypełnić FORMULARZ znajdujący się w zakładce po lewej stronie po wcześniejszym zalogowaniu się do SSL-VPN WUM. Można również przesłać pisemny formularz na adres mailowy (biurojakosci@wum.edu.pl) lub pocztowy Biura Jakości i Innowacyjności Kształcenia.

Kandydatury do II Edycji konkursu należy złożyć do 27 kwietnia br. włącznie.

Tegoroczny laureat otrzyma dofinansowanie do udziału w Konferencji AMEE, która odbędzie się w Glasgow 4-9 września br. Dofinansowanie obejmuje opłatę rejestracyjną, loty oraz nocleg na czas trwania Konferencji.

Organizacja AMEE:
,,The Association for Medical Education in Europe (AMEE) is a worldwide organisation with members in 90 countries on five continents. AMEE promotes international excellence in education in the health professions across the continuum of undergraduate, postgraduate and continuing education."
Konferencja AMEE - Glasgow 2020:
,,The wide range of sessions is designed to interest all involved in health professions education across the continuum from undergraduate through postgraduate to CPD.  As well as sessions on assessment, curriculum planning, teaching and learning, management and faculty development.

Specific themes include:

  • Medical Education in 2020 - have our predictions at AMEE 2000 been achieved?
  • A paradigm shift in medical education - where are we going?
  • What can we learn from failure?
  • Introducing sustainable health care into health professions curricula
  • Continuing Professional Development (CPD)
  • Empathy
  • Postgraduate Education
  • Surgery Education
  • Serious Games including Escape Rooms"